هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : chaharfasl

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا


هتل ريكسوس پريميوم سوپر لوكس در نزديكي آنتاليا در شهر بلک مي باشد. هتل در منطقه ای به وسعت 400/000 متر مربع انبوهی از درختان ساحلی و سرو بطول يك كليومتر، خيابانهاي داخل آن و مرکز خرید و نهايتا امكانات موجود، هتل را همچون يك شهر كاملا اختصاصي تبديل کرده است. با نهصد کارمند و خدمه همه نياز هاي شما در هتل بسرعت و با كيفيت مهیا و برآورده مي گردد. اتاقهاي هتل با اندازه های مختلف برای هر سليقه اي تدارک دیده شده. مسافران و ميهماناني كه اقامت در ويلاها را انتخاب می کنند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد و رفت و آمد در محوطه هتل بهره می گیرند. امكانات و خدمات هتل از قبيل مركز آبگرم، حمام تركي، سونا، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني،اتاق برف، اتاق باران خستگي سفر و كار شما را براحتي به فراموشی می سپارد . رستورانهاي هتل با ارائه چهارده  نوع و سبك غذای متنوع  باب طبع هر سليقه ايي می باشد. فرودگاه آنتاليا فقط 30 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

هتل بایا آنتالیا

هتل پنج ستاره و مجلل بايا لارا در يك  باغ با درختان زیاد در تفريحگاه زیبای آنتالیا   واقع شده است اين هتل با محیطی آرام بخش و مدرن با طراحي زيباو جاذبه هاي زياد خود، ‌براي خانواده ها و زوجها خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. اين هتل در كنار ساحل آبی مديترانه با امکانات مدرن قرار گرفته است و شامل امكاناتي از قبیل بازيهاي مختلف،رستورانها و تريا هاي متعدد،‌ ورزشهاي آبي،‌  استخرهای آبگرم و امکانات زیاد دیگري است. پرسنل هتل با استقبالي گرم و رويي خوش از شما اوقات زیبایی را براي شما خواهند ساخت. اين هتل با فاصله 15 كليومتراز فرودگاه بين المللي آنتالیا قرار دارد

 

هتل تفریحی و جذاب وزیبای  کنکورد دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد دلوکس آنتالیا   که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری ،رو به چشم انداز بسیار زیبای دریای مدیترانه است و در ساحل "کنیالتی" آنتالیا   قرار گرفته است.هتل پرلا مری، امکانات رفاهی فراوان و ساحل ارام بخش را به مسافران آنتالیا   ارائه می کند.اتاق های متنوع و مدرن هتل رو به دریا است .هتل،دارای امکانات رفاهی نظیر سالن ورزشی مجهز و استخر روباز بزرگ  است.
میهمانان عزیز تعطیلات خود را  در این هتل به آرامش سپری می کنند و از امکاناتی مانند مرکز اسپای هتل، اینترنت رایگان بیسیم ، حمام سنتی و  ماساژ ملایم  استفاده می کنند.زوج های جوان و خانواده ها در کنار ساحل آرام آنتالیا قدم زده و  لذت میبرند. 5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد هتل دارای وسایل نقلیه فراوان است که به آسانی مسافران را به مراکز تجاری و توریستی شهر آنتالیا انتقال می دهند.در بین مسیر رستوران و تریا فراوان است.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا هتل هاي لارا هتل هاي بلك





:: برچسب‌ها: تور , تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: